Ogłoszenia dla Rodziców
UZUPEŁNIENIE OŚWIADCZEŃ - GRANTY PPGR - WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM
Miasto i Gmina Pleszew otrzymała zgodę na wydłużenie terminu weryfikacji złożonych oświadczeń w „Granty PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym”. W związku z powyższym, przedłużeniu ulega termin uzupełnienia danych do 10 stycznia 2022 r.
UWAGA: Uzupełnienie dotyczy rodziców/opiekunów prawnych, osób składających oświadczenie we własnym imieniu, którzy nie dołączyli w/w dokumentów wcześniej.
Dokumenty, o których mowa powyżej proszę składać w Urzędzie Miasta i Gminy
w Pleszewie w Biurze Obsługi interesantów (parter) lub w biurze 110 (I piętro).
W przypadku nieuzupełnienia dokumentów, złożone oświadczenia pozostaną bez rozpatrzenia.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu: 062 7428 340 lub 062 7428-341.
PRZEDŁUŻENIE TERMINU
UZUPEŁNIENIE OŚWIADCZEŃ - GRANTY PPGR - WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM
Miasto i Gmina Pleszew otrzymała zgodę na wydłużenie terminu weryfikacji złożonych oświadczeń w „Granty PPGR - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym”. W związku z powyższym, przedłużeniu ulega termin uzupełnienia danych do 30 stycznia 2021 r.
Przypominamy, że uzupełnienie oświadczeń obejmuje:
- Potwierdzenie stopnia pokrewieństwa poprzez złożenie następujących dokumentów (akt urodzenia, akt małżeństwa, akt zgonu) i informacji identyfikujących członków rodziny (np. numer PESEL).
- Potwierdzenie, że członek rodziny wskazany w oświadczeniu był pracownikiem PGR (np. umowa o pracę, świadectwo pracy).
Dokumenty, o których mowa powyżej proszę składać w Urzędzie Miasta i Gminy
w Pleszewie w Biurze Obsługi interesantów (parter) lub w biurze 110 (I piętro).
W przypadku nieuzupełnienia dokumentów, złożone oświadczenia pozostaną bez rozpatrzenia.
Więcej informacji można uzyskać pod numerem telefonu: 062 7428 340 lub 062 7428-341.
UWAGA: Uzupełnienie dotyczy rodziców/opiekunów prawnych, osób składających oświadczenie we własnym imieniu, którzy nie dołączyli w/w dokumentów wcześniej.
Szanowni Państwo,
- Informuję, że zgodnie z Rozporządzeniem MEiN z dnia 13 grudnia 2021 roku w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID -19 uczniowie klas I-VIII od dnia 20 grudnia 2021 roku do 9 stycznia 2022 roku przechodzą na nauczanie zdalne.
- Przerwa świąteczna trwa od 23 grudnia 2021 r. do 02 stycznia 2022 r. - nie ma w tych dniach zajęć.
- Uczniowie z niepełnosprawnościami (orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego) mogą realizować zajęcia w szkole. Należy do 16.12.2021r. do godz. 15.00 poinformować dyrektora szkoły.
- Rodzice uczniów klas I - III, którzy nie mogą im zapewnić opieki w czasie zdalnego nauczania, mogą napisać wniosek do dyrektora szkoły o opiekę i umożliwienie udziału w lekcjach zdalnych na terenie szkoły. Należy również określić, w jakich godzinach dziecko będzie przebywało w szkole. Wnioski proszę dostarczyć do sekretariatu szkoły do 16 grudnia 2021r. do godz. 15.00.
- Przedszkole działa bez zmian.
- 7 stycznia 2022 r. jest dniem wolnym od zajęć dydaktyczno – wychowawczych.
- Proszę o zapoznanie się z procedurami na stronie szkoły, które pojawią 17.12. 2021 r.
Elwira Łucka
Strona 8 z 11